siti's FotoPage

By: siti mariam

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 25-Jan-2010 01:44 Email | Share | Bookmark
6th Anniversary

 
 
 
Assalamualaikum..

Alhamdulillah,pada 22/1/2010 hari Jumaat Mariam dan suami telah menyambut ulangtahun perkahwinan yang ke-6 ketika usia 26 tahun 11 bulan.Semoga Allah S.W.T.Panjangkan usia perkahwinan kami hingga ke hujung usia,limpahkan rahmat dan rezeki kepada kami dan sihatkan tubuh badan kami untuk melakukan ibadat kepada-Nya dan menjalalani kehidupan dengan baik.Amin.Tiada sambutan yang luar biasa,cuma hari jumaat (malam) kami keluar makan-makan sahaja.Sebenarnya malam tu tak mengharap pun cik hubby balik awal,sebab hari jumaat hari yang paling sibuk baginya,tapi malam tu,tiba-tiba pukul 8.30 malam dah sampai rumah dan terus ajak celebrate kat luar,apa lagi cik isteri pun senyum simpul lah... walaupun cik isteri ada cakap,"Kita keluar esok je la,kalau abang penat"
(macam baik je...hehehe )
Okla,menu-menu kat bawah biasa-biasa sahaja,tiada kaitan dengan cerita dekat atas... Jom kita layan...





Ni lunch mama,Syafiy dan Sidqiy



Ayam panggang,untuk makan malam. Ayam panggang bbq+kentang goreng celup tepung+telur bungkus(kubis+mayonis+lobak merah)



Lunch semalam,ikan patin masak tempoyak+sambal tempe,kentang,ikan bilis+ikan puyu goreng+salad


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net