siti's FotoPage

By: siti mariam

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 22-Jan-2009 23:42 Email | Share | Bookmark
5th ANNIVERSARY

 


22 Januari 2004......Dengan sekali lafaz "Aku terima nikahnya dengan mas kahwinnya seperti yang tersebut"
Maka bertukarlah status Cik kepada Puan Siti Mariam Binti Haji Hussian Zaki...
Alhamdulillah cinta "monyet (bak kata orang)" yang kami jalinkan di usia 16 dan 17 tahun diakhiri dengan ikatan yang sah.Alhamdulillah doa yang kami panjatkan sejak awal-awal perkenalan dahulu dimakbulkan... Sudah 5 tahun hidup sebagai suami isteri,dan 9 tahun sebagai pasangan bercinta,semoga Allah S.W.T panjangkan jodoh kami hingga ke hujung nyawa....Walaupun berkahwin diusia yang masih muda Alhamdulillah kami boleh memikul tanggunjawab masing-masing.



Tak ader menu yang istimewa,(biasala kan malam nih makan-makan kat luar lerrrr ) cuma mariam buat pulut kuning dan kek dengan deco yang "huduh-huduh" bak kata orang kelantan (macam mana nak buat cecantik sebab tak retiii) Semoga kek2 yang mendatang akan ader improvementnyeee...


TO MY LOVE

My day is your day....My songs through my heart and remain you to me....
When the day past by day....You are always in my mind....
When I sad, you are always be my shoulder....
I want to cry and I want to smile....
Although I know it never be forever and ever...
For you, MY LOVE....I don't want to see you sad...
I prayed and deepful in my heart hope you will success meaningly sooner or later....
And my loverly regards always be with you....


Quote:
(Pisstttt....kak nurul,ikut dalam buku nikah masa kawin umur 20 tahun..tapi kalu ikut tahun umur mariam tahun tu 21 tahun... )

(Pissttt untuk kak zai pulak.. mariam dok kat rumah jangan marah kak zai main2 je sekarang ni mariam tinggal kat bertam,kepala batas...suami kijer kat penang.Tapi mariam asal kelantan )


Quote:
Madiha- timer kasih kak madiha

Shariza-bukan pengantin baru la akak...pengantin lameee... huduh tu kak...tak cantik ponnn...

Jasmeen- toke kek mesti dah jemu makan kek...ye idok...hihihi kak meen x de nak pasang lilin2...tambah2 lg dgn 2 hero nih...tp nak rase gak mcm manala mkn psg lilin...nih kena tunggu rumah blackout dulu...

Umieaisyah- timer kaseh kak bg tag tuh dan wish...teh dangdut...hehehe

Zaiy- betul kak zaiy teka...thn nih dh masuk 26 tahun,makin tue pulak rasanye...timer kasih ye kak zaiy 4 that wish...Ala...tp kak zaiy skrg msk dh tahap chef dah...

Jeff- timer kasih bro jeff

Shima- timer kasih shima.... tambah org baru...emmmmm,tu kena tunggu baby UK kuar dulu...

Hana-timer kasih k.hana...aaaa,mcm tu je lafaz nikah kak kelantan,pendek kan tak mcm tmpt2 lain....nasib baik 1 kali je...kalu mcm tu byk kali tak taula nk ckp aperrr...

Tie- timer kasih kak tie....ooooo...k.tie pon kawin muda ye...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net