siti's FotoPage

By: siti mariam

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 22-Aug-2008 02:22 Email | Share | Bookmark
HERO..HEROKU..

AHMAD SYAFIY DANIAL
SYAFIY
AHMAD SIDQIY DANIAL
SIDQIY
FRIENDSHIP
FRIENDSHIP








Quote:
Adik: (nangis buat perangai tak nak duduk)

Mama: "Adik nak mama letak dalam bilik yeee??"

Abang:"Tak nak adik...tak nak... "

macam tula abang dia akan cakap kalau mariam acah2 nak letak adik dia dalam bilik...
dia x bagi mariam letak adik dia dalam bilik


Dua beradik ni mempunyai minat dan hobi yang sama masa kecikk...macam dah janji2 ajee...hobinye ialah NANGISS dan tak nak duduk....merap (bak kata orang utara..)

Kali ni bukan gambar masak2...kali ni gambar anak2... Nila buah hati kecik Mariam...buah hati yang besar pergi keje... Yang sulung Syafiy (3 tahun)...yang kedua Sidqiy (11 bulan)...buat pengetahuan akak2 yang selalu jenguk fp ni..mariam x kijer...pas habis belajo balik dari ausie (time tu mengandung 8 bulan, 2nd baby) terus jadi housewifeee sampaila lo nii...tu yg ader mase nak main masak2 tu...



Thank you very muchhh ZIRA....


Thank you very muchhh SHIMA (UK)...ni untuk emaknye atau untuk anaknye.. (Dulu Ausie..loniii Penang.... )

Quote:
Zira: timer keseh byk2 ye..timer kaseh daun keladi...eehh..keladi gatalll..daun pisang la..boleh buat lepat..

Jasmeen: kak meen mmg berpeluh la jugak ketayappp ni dok berkubang ngan bebudak ni..ni baru 2 orang...mcm mana org yg anak berbelas2 tuh..

Meego: abg mie..timer kaseh bebanyak...skrg ni kerjaya nila yg boleh dibuat buat mase skrg..

Zaiy: kak zaiy..si abg ni jenis syg adik dia...sbb tu x bg diletak dalam bilik... tula..mcm2 perangai penat jugak nak melayan..mcm manala mak2 yg ader anak reramai ye..

Shima:kak shima wat lawak lakkk ..cepat2 la skit kuar baby dari UK..nnt boleh chop awal2..pilih je yg maner berkenan...pilihan byk oooo...

Alang: mmg pon mak lang..syafiy kalu adik dia nangis asyik suh bagi susu je...adik dah boleh jalan..tp 2-3 langkah je...paling banyak 4 langkah...lepas tu terus duduk..haiiii...bilala nak cekap jalan..jalan mcm penguinnnn.. tak sabar nak tunggu thn depan..nak jumpa rafiqh ..nnt bolehla syafiy,sidqiy dan rafiqh buli pak lang yee....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net